Wel Nederlans liedje stond als eerste op cd destijds >

Toegevoegd na 3 minuten:
welk moed het zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahhaha ik vind geweldig je verbetert je woord en wat "moed" moet zijn hhah leuk
Amadea
13 jaar geleden
en het is Nederlands met een d erin.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh ja hahaha niet gezien
Amadea
13 jaar geleden
Trouwens ook grappig dat jouw inlognaam Pinkeltje is, want die codenaam had de eerste proefversie van de cd ook. Of is het juist daarom?

Het beste antwoord

volgens mijn gegevens DOE MAAR,bekijk het bijgeleverde artikel,succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dankzij de eerste aanzet van Cinta dan toch het echte antwoord kunnen vinden: 4Us van Doe Maar is de eerste simultaan (d.w.z. tegelijk met de LP en de cassette) uitgebrachte compact disc van een Nederlandse artiest.
Het eerste liedje van die CD heet "Doe maar net alsof".

Er is een heel interessant verhaal over de verschillende persingen van die eerste cd, te lezen op http://jeroeng.t-g-i.nl/doemaar/doemaar_4usprobleem.htm
Amadea