Als je online een kamer vindt die beschikbaar is vanaf maart, moet je dan reageren als je die pas vanaf augustus nodig hebt? Of beter wachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Als je vanaf augustus pas een kamer nodig hebt, kun je beter in mei/juni gaan zoeken en dan reageren. Als je dan een kamer vindt die in juli beschikbaar komt, kun je hem maar beter accepteren, want kamers zijn snel weg.

Om nu al te reageren op een kamer die in maart vrijkomt betekent dat je hem ook per maart moet huren. Ze gaan die kamer niet tot augustus voor jou vasthouden.

Studentenkamers gaan razendsnel, dus wees er op tijd bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat heeft waarschijnlijk weinig zin, omdat verhuurders hun kamers het hele jaar door vol willen hebben zitten.